środa, listopada 10, 2021

Debiut na miarę - Jolanta Bartoś

 



1. Tytuł.
„Niepokorna” Jolanta Bartoś

2. Rok wydania.
2016

3. Gatunek.
Powieść sensacyjna z elementami powieści obyczajowej/ Powieść obyczajowa z dużym ładunkiem sensacji.

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Chciałam pisać od zawsze, ale początek tej powieści powstał na zaliczenie zajęć z kreatywnego pisania na studiach dziennikarskich, a potem stwierdziłam, że znam losy moich bohaterów i historia potoczyła się sama.

5. Czas pisania książki?
Nigdy tego nie zarejestrowałam jakoś dokładnie. Historia powstawała w 2011 roku i zajęła mi około 2 miesiące.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Oczywiście główna bohaterka Anna.

7. Pierwszy czytelnik?
Wydawca. Moich książek NIKT nie czyta zanim nie ukażą się w wersji papierowej. Tak było i w tym przypadku. Powieść przeleżała w ściśle strzeżonym folderze, aż nadeszła pora jej wydania.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Zawsze jest jakiś stres, ale nie przy tej pierwszej powieści. To było spełnienie marzeń i raczej wyczekiwałam jej z niecierpliwością i pewnym podnieceniem, czy coś zmieni się w moim życiu.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Myślę, że tak. Czasami zdarzały się dziwne opinie, tych niepochlebnych staram się nie czytać, ale każdy ma prawo do własnego zdania i należy to uszanować.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Nie i nie planuję drugiego wydania. Mam zbyt wiele pomysłów, żeby męczyć ludzi „odgrzewanymi kluchami”.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger