środa, stycznia 19, 2022

Debiut na miarę - Marcin Halski

 


1. Tytuł. Pierwsza książka: „Dlaczego szczęśliwy człowiek nie żeni się z kobietą”. Pierwsza powieść: „Chrystusowa ziemia”. 2. Rok wydania. Pierwsza książka: 2020 r. Pierwsza powieść: 2020 r. 3. Gatunek. Pierwsza książka: Satyra / pseudoporadniki Pierwsza powieść: Fantastyka / postapo

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? Pierwsza książka: Praca z kobietami. Pierwsza powieść: Po napisaniu pseudoporadnika, stwierdziłem, że nie chcę zostać zapamiętany jako ten, który robił sobie „podśmiechujki” z kobiet;) 

5. Czas pisania książki? Pierwsza książka: Kilka miesięcy, pisana na telefonie w formie sms. Pierwsza powieść: Dwa miesiące, pisane w notesie w autobusach, pomiędzy pracą, a przedszkolem dziecka.

6. Bohater najbliższy Pana sercu? Pierwsza książka: Pisane z perspektywy własnej ;) Pierwsza powieść: Mirosława – główna bohaterka nawiązuje charakterem i temperamentem do mojej przyjaciółki, starałem się przenieść jej zachowania codzienne do świata postapo. Niesamowite dziewcze, pragnąłem w jakiś sposób ją uwiecznić.

7. Pierwszy czytelnik? Pierwsza książka: Przed wydaniem wszystkie koleżanki z pracy, po wydaniu przyjaciółka. Pierwsza powieść: Moja narzeczona ;D

8. Czy był stres przed reakcją czytelników? Pierwsza książka: Nie ;D Pierwsza powieść: Tak, bardzo. Kiedy skończyłem pisać książkę, nie miałem jeszcze fb czy insta, wpisałem (jak przy pseudoporaniku) w Google „jak wydać książkę fantasy” i wysłałem do pierwszych proponowanych stron. Potem dowiedziałem się na czym polega wydawanie książek, modele wydawnictw, poziom korekty czy redakcji. Obawiałem się „hejtu” za samego wydawcę.

9. Czy uważa Pan swój debiut za udany? Pierwsza książka: Tak;) Pierwsza powieść: Tak, mogłem to zrobić dużo lepiej, ale nie żałuję i jestem z siebie dumny ;D

10. Czy debiut doczekał się II wydania? Pierwsza książka: Będzie miał w przyszłym roku, problem z wydawcą – okazał się niewypłacalny, zawalił dystrybucje. Pierwsza powieść: Będzie miała dopiero na początku 2023, jak skończy mi się umowa wydawnicza.


Serdecznie dziękuję Autorowi za poświęcony mi czas.



      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger