środa, lutego 09, 2022

Debiut na miarę - Emilia Kubaszak



 


1. Tytuł - "Żar prawdy"
2. Rok wydania - 2015
3. Gatunek - Thriller psychologiczny
4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? Rozmowa z mężem o naszych marzeniach.
5. Czas pisania książki? 3 miesiące, ale wtedy nie miałam dzieci :-P
6. Bohater najbliższy Pani sercu? Anton. Lubię wyraziste postacie, które mają coś za uszami.
7. Pierwszy czytelnik? Mąż - musiał wydać wyrok - wysyłać czy nie wysyłać do wydawnictw ;-)
8. Czy był stres przed reakcją czytelników? Ogromny! Tym bardziej, że książka zawiera treści, przed którymi powinniśmy skonsultować się z ... może nie lekarzem lub farmaceutą, choć niektórzy spoglądali na mnie dziwnie po lekturze mojej debiutanckiej powieści ;-) 
9. Czy uważa Pani swój debiut za udany? Z perspektywy próśb czytelników i wydawnictwa o kontynuację - tak :-)
10. Czy debiut doczekał się II wydania? TAK. 
Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger