środa, marca 16, 2022

Debiut na miarę - Iga Daniszewska




1. Tytuł - Szpilki z Wall Street. 2. Rok wydania - 2021 3. Gatunek - Romans. 4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? To nie jest pierwsza historia którą stworzyłam, ale biorąc pod uwagę to, że dwie poprzednie wyleciały w kosmos i nie można ich nigdzie już znaleźć, to możemy przyjąć, że Szpilki były pierwsze. Wracając do tematu, nie było impulsu. Jedna z moich czytelniczek na wattpad, zapytała, czy nie myślałam o stworzeniu jakiejś biurowej historii. Wypisała kilka rzeczy o których chciałaby przeczytać, a mnie pomysł się spodobał, więc ją napisałam. 5. Czas pisania książki? Wersję na wattpad napisałam dosłownie w kilkanaście dni, ale warto zaznaczyć, że pisałam praktycznie bez przerwy, bo trwała pandemia, przez co miałam znacznie mniej pracy, niż normalnie. Natomiast poprawki i rozszerzenie historii, które było niezbędne, żeby książka poszła do druku, zajęło mi około trzech miesięcy. 6. Bohater najbliższy Pani sercu? Olivia, to twarda babka, mocno stąpająca po ziemi, która bywa wredną jedzą – podobnie jak ja. 7. Pierwszy czytelnik? Ciężko stwierdzić, Szpilki zrobiły ponad 150 tysięcy wyświetleń na wattpad, zanim poszły do druku 😊 8. Czy był stres przed reakcją czytelników? Pewnie będę tutaj niestandardowa, ale nie, nie było. Nie traktuję pisania zbyt poważnie, znaczy jasne, staram się i piszę najlepiej jak potrafię, ale jest to dla mnie wyłącznie hobby, więc podchodzę do tego na całkowitym luzie. Nie ma takiej książki, która spodobałaby się każdemu czytelnikowi na świecie, więc nie widzę sensu, żeby się tym zadręczać. Zresztą kieruję się w życiu zasadą, że nie ma co się przejmować rzeczami, na które nie mamy wpływu. A na odbiór moich książek wpływu nie mam, więc… 😊 9. Czy uważasz swój debiut za udany? Tak, aż za bardzo. Nie spodziewałam się połowy z rzeczy które się wydarzyły, jak choćby znalezienie się w wielkiej piątce legimi, czy to, że Szpilki zostaną bestsellerem również na tej platformie. 10. Czy debiut doczekał się II wydania? Jakiś tydzień temu wydawnictwo poinformowało mnie, że był dodruk 😊
Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger