środa, marca 23, 2022

Debiut na miarę - Lena M. Bielska

 



1. Tytuł - „Rozdarte serce” 2. Rok wydania - 2021 3. Gatunek - Romans 4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? Zanim zaczęłam pisać historię Eve i Vita, czytałam sporo romansów mafijnych i stwierdziłam, że napiszę coś po swojemu. Chciałam pokazać, jak ważny jest szacunek wobec kobiet czy jak istotna w życiu człowieka jest rodzina. 5. Czas pisania książki? Pierwszy szkic zajął mi niecały miesiąc, ale późniejsze poprawki zajęły co najmniej pół roku. Nigdy jednak nie liczyłam tak dokładnie czasu. 6. Bohater najbliższy Pani sercu? Matka głównego bohatera. Bezpośrednia, ale jednocześnie troskliwa i wyrozumiała. 7. Pierwszy czytelnik? Sandra Biel – aktualnie moja przyjaciółka, siostra z wyboru i współautorka kilku książek. ☺ 8. Czy był stres przed reakcją czytelników? Trochę był, ale nie jakiś wielki. Tekst bardzo dobrze przyjął się na platformie Wattpad i wiedziałam, że nawet jeśli komuś się nie spodoba, to jest grono ludzi, którzy go polubili od samego początku. 9. Czy uważa Pani swój debiut za udany? Tak, chociaż w perspektywie czasu kilka rzeczy bym zmieniła. 10. Czy debiut doczekał się II wydania? Nie.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger