środa, marca 02, 2022

Debiut na miarę - Tomasz Kamiński






1.  TytułPolowanie

2. Rok wydania
2020

3. Gatunek
Fantastyka

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Chciałem pisać, nadal chce (zobaczymy co z tego finalnie wyjdzie).

Bardzo polubiłem Łowcę i Strażnika, chciałem z nimi przejść tą drogą przez bagniska i zakamarki duszy. Nieoczekiwanie jeszcze 4 inne postacie upomniały się o swój czas i światło na scenie.

5. Czas pisania książki?

Ze wszystkimi czytaniami i poprawkami, około 8 miesięcy.

6. Bohater najbliższy Pana sercu?

Zdecydowanie Zankeld, ten na tyle okładki, a także wymieniony w opisie.

Ze względu na to w jakim punkcie kończy.

7. Pierwszy czytelnik?


Legendarna już w pewnych kręgach, Pani Basia.

Jest dla niej podziękowanie w książce.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Ogromny. Jakbym siedział na bocianym gnieździe i wypatrywał, z której strony nadjedzie huragan. Te oczywiście przybyły, ale także dużo ciepłych i miłych słów.

9. Czy uważa Pan swój debiut za udany?


Trudno mi się ustosunkować do tego, chyba też nie mi to oceniać.

Cieszę się, że książka została w miarę dobrze przyjęta, a także zyskała swoich entuzjastów, mimo tego, że wiele osób wytykało pewne niedoskonałości korekty.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Nie, ale to był rok 2020, więc pozostaje mieć nadzieję, że to się jeszcze stanie.


Serdecznie dziękuję Autorowi za poświęcony mi czas. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger