czwartek, czerwca 30, 2022

Debiut na miarę - K.E. December

 



1. TytułZemsta, Costello Brothers 


2. Rok wydania2021


3. GatunekRomans mafijny


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Od zawsze pisałam do zeszytu, ale pewnego dnia obudziłam się i postanowiłam napisać coś czym podzielę się z innymi. Czy był jakiś impuls? Nie wiem, chyba nie.


5. Czas pisania książki?

Około 3 miesięcy.


6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Costello Brothers to seria przedstawiająca losy trzech braci, a moim ulubieńcem jest Marco, którego lepiej poznacie już w czerwcu.


7. Pierwszy czytelnik?

Ciężko powiedzieć, książka jakiś czas była na wattpad.


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Tak i to podwójny. Najpierw bałam się reakcji czytelników z wattpada a później, mimo że książka zyskała wiele pochwał, to przyszedł ogromny stres przed wydaniem.


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Tak. Zemsta spodobała się większości czytelników. Dostaję wiele wiadomości dotyczących kontynuacji, więc jestem bardzo zadowolona.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Costello Brothers to trylogia. Pierwsza część miała premierę 18 listopada 2021. Teraz w maju premierę miała druga część, a w czerwcu trzecia.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger