poniedziałek, sierpnia 15, 2022

Autorzy o zwierzętach - Sylwia Bies

 



Sylwia Bies. Rocznik 1988. Oświęcimianka z urodzenia i wyboru. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim, ale zawodowo obrała zupełnie inną ścieżkę i od kilku lat zajmuje się stylizacją paznokci. Kocha podróże i książki. Autorka thrillerów psychologicznych. Zadebiutowała w marcu 2020 roku powieścią "Fikcja". Później ukazały się "Kobieta w kapeluszu", "Ludzie niczyi", "Arcykapłanka" i "Odzyskana".


1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?
Absolutnie nie.
2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?
W dzieciństwie miałam dwie świnki morskie, a w dorosłym życiu od 12 lat towarzyszy mi kot Dante.
3. Zwierzę jest dla mnie…
...przyjacielem i towarzyszem.
4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?
Trudno wypowiadać mi się na ten temat z duchowego punktu widzenia, ale jeśli przyjąć, że dusza jest tożsama z sercem, które potrafi czuć i kochać, to nie zgodzę się z tym stwierdzeniem.
5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?
Uważam, że są niezwykle potrzebne. Podziwiam ludzi, którzy z takim poświęceniem oddają się pracy w takich fundacjach.

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Nie ma we mnie zgody na takie zachowania.

7. Pani ulubione zwierzę to?
Zdecydowanie kot.

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?
Myślę, że koty są niezwykle wdzięcznymi bohaterami literackimi.
9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?
Nigdy nie miałam psa, więc trudno mi bazować na osobistych doświadczeniach w tej kwestii. Uważam, że zwierzę może być najlepszym przyjacielem człowieka, a psy ze względu na swoje usposobienie świetnie wpisują się w to założenie.
10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?
Oczywiście, że mój kocur Dante.




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger