środa, sierpnia 10, 2022

Debiut na miarę - Monika Kroczak

 



1. Tytuł - „Transporterka"

2. Rok wydania - 2022

3. Gatunek - Powieść obyczajowa

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Chciałam napisać o czymś, czego na rynku wydawniczym jeszcze nie było albo rzadko podejmowało się taki temat. 

5. Czas pisania książki?

Nie potrafię określić, ta powieść powstawała z przerwami, przez co rozwlekła się w czasie.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Irinka.

7. Pierwszy czytelnik?

Pewnie pani redaktorka z wydawnictwa Waspos. Nie pokazuję nikomu surowych wersji.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Raczej nie, bo wiem, że i tak wszystkich nie zadowolę, a każdy ma prawo do własnego zdania. Teraz już całkowicie zaprzestałam czytanie opinii.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Cieszę się, że zadebiutowałam właśnie tą książką, choć to nie na nią podpisałam swoją pierwszą umowę wydawniczą. Premiera odbyła się 24 lutego 2022 i wszyscy wtedy wpatrywaliśmy się w Ukrainę, więc nawet dla mnie mój debiut zszedł na drugi plan.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Nie albo lepiej zabrzmi: jeszcze nie.

Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger