środa, sierpnia 24, 2022

Debiut na miarę - Sylwia Bies

 




1. Tytuł -  Fikcja

2. Rok wydania   2020

3. Gatunek -  Thriller psychologiczny 

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Pisanie stało się dla mnie odskocznią w trudnym, przełomowym momencie życia. Szukałam sposobu wyrażenia emocji, jakie wówczas mną targały. Praca nad powieścią awanturka okazała się najlepszą możliwą terapią.

5. Czas pisania książki?

Dziesięć miesięcy. 

6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Główna bohaterka - Kaja. 

7. Pierwszy czytelnik?

 Moja przyjaciółka Ania. 

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Oczywiście. Ogromny. 

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Tak. Fikcja to nadal moja ulubiona spośród wszystkich wydanych tytułów.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Jeszcze nie, ale pierwszy nakład powoli się wyczerpuje.

Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger