niedziela, kwietnia 02, 2023

"Słodkie pragnienie" Anna Wolf

 



TYTUŁ  "Słodkie pragnienie”
 

AUTOR Anna Wolf

 

DATA PREMIERY 25.01.2023

 

WYDAWNICTWO  Lipstick Books

 

ILOŚĆ STRON 318

 

 

 

 

OCENA  3+/6

 

OPIS




Susan i Hunter wpadają na siebie po latach.
W szkole średniej byli parą, rozstali się tuż przed rozdaniem świadectw – Hunter tłumaczył dziewczynie, że to dla jej dobra.
Przypadkowe spotkanie w restauracji, które kończy się  w hotelowym pokoju, pokazuje jednak, że wciąż mocno na siebie działają.
Rano Susan – przerażona tym, co się stało – zwyczajnie ucieka, nie czekając na rozmowę. Konsekwencje namiętnej nocy są jednak znaczące… Co się stanie, kiedy prawda wyjdzie na jaw?




MOJE ODCZUCIA

 

 

Susan i Hunter byli w sobie szaleńczo zakochani, jednak on postanowił z nią zerwać tuż przed rozdaniem świadectw, aby mogła spełnić swoje marzenia. Przeliczył się jednak w jednym. Otóż liczył, że po studiach Susan powróci w rodzinne strony, a tak się nie stało. Spotykają się przypadkiem kilka lat później, a owo spotkanie kończy się wspólnie spędzoną nocą. Nocą, która już na zawsze odmieni ich życie, o czym Hunter dowie się dopiero po kilku latach, gdyż po tej pamiętnej nocy Susan ucieka bez pożegnania. Co się stanie, kiedy skrywana prawda wyjdzie na jaw?

Anna Wolf niewątpliwie ma dar pisania książek, które potrafią bez problemu przyciągnąć czytelnika. Historia naszych bohaterów jest mocno zawiła i… dość burzliwa. Między tą dwójką aż idą iskry, kiedy tylko spotykają się na swojej drodze. Pomimo ich dawnego rozstania gołym okiem widać, że ich miłość wcale się nie wypaliła. I choć oboje temu zaprzeczają, to ich znajomi doskonale wiedzą jak jest naprawdę. Oliwy do ognia dolewa pojawienie się Samuela, ale nie zdradzę wam kim on jest i jaką odegra w ich życiu rolę, tego musicie bowiem dowiedzieć się sami.

Nie ma w życiu chyba nic gorszego, kiedy kobieta kocha całym sercem i dla faceta jest w stanie zrobić wszystko, a on ją porzuca licząc, że robi to w dobrej mierze. Serce kobiety pęka na pół, bo ona mimo upływających lat wciąż go kocha i nie może o nim zapomnieć. Każde jej kolejne spotkanie tego mężczyzny wyprowadza ją z równowagi, nie pozwalając się przy nim racjonalnie zachowywać. On również nie potrafi się przy niej normalnie zachowywać. Wspólnie tworzą wybuchową parę, dla której ciągłe kłótnie są na porządku dziennym.

Susan to dziewczyna, która gdy już kocha to na zabój. Jest wierna i oddana głosu swego serca, więc nawet kiedy jej wybranek łamie jej serce, ono wciąż mocno dla niego bije. Niewątpliwie jest to kobieta z pazurem, która potrafi zadbać sama o siebie, a jednak w obliczu tego jednego mężczyzny traci kompletnie kontrolę nad swoim ciałem. Jej uległość względem Huntera czasem mnie wprost przerażała, bo zamiast mu się postawić, tak jak wstępnie zakładała, zbyt szybko poddaje się jego urokowi.
Hunter to typowy samiec alfa, który myśli, że każda kobieta będzie „jadła mu z ręki”. Wie, że w przeszłości popełnił błąd względem Susan pozwalając jej odejść. Ale każde kolejne spotkanie po latach stopniowo utwierdza go w przekonaniu, że to co między nimi było tak naprawdę nigdy się nie wypaliło.
Ciężko jest się mu jednak przyznać do swoich uczuć, dlatego co rusz swoim zachowaniem rani kobietę.
Ta dwójka bohaterów odgrywa tutaj najistotniejszą rolę. Obydwoje są niczym huragan, który nie cofnie się przed niczym, albo niczym tykająca bomba, która może wybuchnąć w każdym momencie. I choć polubiłam obydwoje, to mieli swoje wady, które doprowadzały mnie do szału. Bywały więc momenty, że miałam ochotę stanąć tuż obok nich i mocno nimi potrząsnąć.
Oprócz tych postaci mamy jeszcze całkiem sporo innych, którzy również zagwarantują wam można by rzec niezły ubaw. To będzie niczym walka pomiędzy damskimi, a męskimi osobnikami, więc możecie sobie tylko wyobrazić co z tego może wyjść.

Właśnie płaciłem za swój wybór sprzed lat, bo nie można było cofnąć czasu. Raz popełniłem błąd i nie udało mi się go naprawić. Zresztą przeszłość to przeszłość. Czas, który już nigdy nie wróci. Ja natomiast zamierzałem żyć teraźniejszością.


Z całą pewnością nie jest to lektura, która wnosi coś do mojego życia i robi w nim jakąś szczególną rewolucję. Lubię natomiast pióro autorki, więc pomimo dość oklepanej historii spędziłam całkiem miło czas. Potyczki pomiędzy bohaterami nie raz wywoływały u mnie pokłady śmiechu.

Słodkie pragnienie to historia o miłości, która pomimo rozstania trwa latami i nie pozwala o sobie zapomnieć. Złamane serce, tajemnice, szantaż, a także intrygi będą tutaj na porządku dziennym. Jeśli lubicie lekkie historie to sięgnijcie po tę pozycję.





Za możliwość przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję



 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger