środa, sierpnia 16, 2023

"Summer kiss" Iwona Feldmann [PATRONAT MEDIALNY]

 




TYTUŁ  „Summer kiss”

CYKL  Gorące chwile (tom 6)
 

AUTOR Iwona Feldmann

 

DATA PREMIERY 03.08.2023

 

WYDAWNICTWO  Krople czasu

 

ILOŚĆ STRON 66

 

 

 

 

OCENA  5/6

 

OPIS




Henry Cranston gwiazda i najlepszy zawodnik ligowych boisk piłkarskich postanawia jechać na zgrupowanie jako trener. Liczy na to, że spotka tam swoją przyjaciółkę i dawną sąsiadkę Melody.
Dziewczyna jest przeszczęśliwa, że spędzi kilka dni w towarzystwie Henrego. Nie wie tylko, że po powrocie zmieni się całe jej życie na dobre lub na złe. Czy jest gotowa na to, co szykuje dla niej przyjaciel z dzieciństwa?

Nie proś, bo możesz dostać zbyt wiele.




MOJE ODCZUCIA

 

 

Henry właśnie zrywa ze swoją dziewczyną i wyjeżdża na święta do rodziców. Liczy, że spotka tam swoją przyjaciółkę i sąsiadkę Melody. Kiedy wuj dziewczyny mówi o wyjeździe na zgrupowanie piłkarzy i o tym, że jadą również dziewczyny nie waha się ani chwili i również proponuje swój udział. Melody nie jest jednak świadoma, że jedzie tam tylko i wyłącznie z jej powodu. Co takiego szykuje Henry dla swojej przyjaciółki?

Iwona Feldmann po raz kolejny zabiera nas w świat piłkarskich mężczyzn i pięknych kobiet. Tym razem jednak skupiamy się na dorosłych bohaterach, a w sumie to dwójce przyjaciół, którzy znają się od młodości. Widać jak bardzo ta dwójka jest ze sobą zżyta i jak bardzo im na sobie zależy. Tylko czy przyjaźń między chłopakiem, a dziewczyną jest możliwa? Odwieczne pytanie na które tyle samo jest odpowiedzi co i ludzi na świecie. Osobiście nie doświadczyłam tak mocnej przyjaźni z płcią przeciwną, więc ciężko mi samej na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.

Melody tak naprawdę zawsze myślała o Henrym jako o swoim przyjacielu. Ale jeden pocałunek zmienił wszystko. Czy zatem dziewczyna nadal będzie potrafiła przyjaźnić się z chłopakiem?

Jak każdego poprzedniego dnia poszłam z nimi na trening. Myślałam o nim, a patrzenie na niego – jak biega po boisku, jak się porusza, czy ogrywa chłopaków – powodowało, że zaczęłam wyobrażać sobie różne rzeczy. Patrzyłam i myślałam o tym, jaki jest wysoki i dobrze zbudowany i że chciałabym go dotknąć, a nie powinnam. Przez tyle lat kłóciłam się z nim i śmiałam, a wystarczyło, że mnie pocałował i w gruzach legło wszystko, co do tej pory o nim myślałam. Dzisiaj zastanawiałam się, jak by to było, gdyby wziął mnie do łóżka.


Autorka w swoim krótkim opowiadaniu pokazuje nam, że czasem ciężko jest kontrolować własne emocje i uczucia. Bo coś, co kiedyś wydawało nam się mało realne, nagle przybiera inny obrót i nic nie jest już takie jak było. Polubiłam naszych głównych bohaterów i świetnie się z nimi bawiłam. Zdecydowanie było mi żal się z nimi rozstawać.
Historia naszej dwójki pokazuje, że los potrafi  być przewrotny i płatać nam figle, a między przyjaźnią a miłością znajduje się bardzo cienka granica.

Summer Kiss to przyjemne opowiadanie pokazujące nam losy dwójki przyjaciół znających się od dzieciństwa.  Dziś już dorosłych osobników, którzy w swoim życiu wkraczają na nowe tory. Czy ich przyjaźń przetrwa? A może przerodzi się w coś innego? Koniecznie przeczytajcie.


Za możliwość przeczytania, zrecenzowania i patronowania serdecznie dziękuję Autorce




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger