sobota, kwietnia 01, 2023

5 zwariowanych rzeczy, które zrobiłam jako nastolatka - Katarzyna Kowalewska

 





Jeśli jesteście ciekawi, jakich 5 zwariowanych rzeczy zrobiła Katarzyna Kowalewska jako nastolatka, koniecznie przeczytajcie poniższe punkty. 


1. Uciekłam z wycieczki szkolnej w Pradze w Czechach.

2. Zrobiłam sobie zdjęcie do dowodu, po czym w salonie fryzjerskim po przeciwnej stronie ulicy obcięłam się na chłopaka.

3. Pojechałam z kumpelami w lipcu do Mikołajek bez zarezerwowanej kwatery – musiałyśmy spać w „chlewiku”.
4. Opaliłam sobie literę „S” jak Slash na brzuchu.


5. Farbowałam włosy bibułą na zielono albo niebiesko.



Przedstawione powyżej zdjęcia (oprócz tego przedstawiającego autorkę) są darmowym zdjęciami załączonymi jako dodatek do tekstu autorki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger