środa, lipca 22, 2020

Debiut na miarę - Małgorzata Falkowska



1. Tytuł.
„Mąż potrzebny na już”.

2. Rok wydania.
2016.

3. Gatunek.
Komedia romantyczna.

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Trudna sytuacja w życiu. Musiałam wylać to z siebie, a że u mnie jak jest źle to piszę komedię, to tak wyszło.

5. Czas pisania książki?
Trudno mi określić dokładne normy, ale coś koło 3 miesięcy.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Zosia.

7. Pierwszy czytelnik?
Wydawca 😊 nikt nie czytał wcześniej, bo nikt nie wiedział, że piszę książkę.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Zawsze jest stres. Nawet teraz po latach wciąż czekam na opinie i boję się, że się nie spodoba.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany? Oczywiście. Dzięki niemu jestem teraz tu, gdzie jestem.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
To pytanie nie do mnie 😊 nie mam na chwilę obecną praw do książki więc nie gdybam…




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger