piątek, stycznia 14, 2022

Autorzy o zwierzętach - Monika Tyczyńska

 


Monika Tyczyńska – jestem miłośniczką zwierząt oraz podróży. Interesuje mnie kultura innych krajów w szczególności Azja jest mi bardzo bliska. Lubię zgłębiać ich zwyczaje, odkrywać ich kuchnię. Uwielbiam poznawać nowych ludzi oraz fascynuje mnie wszystko to co jest nieznane, tajemnicze i nieodkryte.

W wolnych chwilach projektuję i wykonuję sama biżuterię, a teraz także skupiam się na mojej nowej pasji pisaniu. Moją debiutancką powieścią jest „Krąg”.



1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?

Zdecydowanie nie.  Kocham zwierzęta i uważam, że życie bez nich jest po prostu puste.

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Miałam kilka.  Gdy chodziłam do szkoły rodzice kupili mi i siostrze 2 króliki. Mieliśmy także kotkę i  pudla – Boba. Do niedawna miałam dwa psy. Neli była wzięta ze schroniska. Była to suczka po przejściach, ale bardzo oddana i łagodna. Niestety Neli odeszła prawie dwa lata temu. Była pięknym psem, prawdopodobnie mieszanką: husky z owczarkiem niemieckim. Aktualnie posiadam jednego psa Szajne - rasy Shih Tzu.



3. Zwierzę jest dla mnie…

…członkiem rodziny i najlepszym przyjacielem.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Oczywiście, że mają. Skoro jest ludzka, to dlaczego nie i zwierzęca?

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Całkowicie je popieram. Podziwiam tych ludzi, a także sama staram się je wspierać. 

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Natychmiastowo. Nie uznaję przemocy wobec dzieci i zwierząt. Zresztą brak reakcji to poniekąd przyzwolenie na takie zachowanie, dlatego sądzę, że w obliczu takiej sytuacji każdy z nas powinien zareagować.

7. Pani ulubione zwierzę to?

Konie i psy. Nie potrafię wybrać, które z nich bardziej.



8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Sądzę, że każde. Wszystko zależy od opowiadanej historii, ale uważam, że każde z żyjących zwierząt mogłoby być bohaterem książki.

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Mam to samo zdanie. Psy są wiernymi i lojalnymi towarzyszami. Dla nich nie liczy się ile mamy pieniędzy i czym się zajmujemy. Kochają nas bezwarunkowo.



10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Każde zwierzę na swój urok :)




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger