środa, grudnia 22, 2021

Debiut na miarę - Elisa Rocher

 



1. Tytuł.

Koło Ratunkowe

2. Rok wydania.

2021

3. Gatunek.

Romans

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

„Koło Ratunkowe” początkowo powstało na konkurs, na który nie miałam zamiaru w ogóle pisać. Jednak wszystko się zmieniło, gdy zobaczyłam jakiś niemiecki program dokumentalny o statkach wycieczkowych. Wtedy cały pomysł na książkę magicznie pojawił się w mojej głowie. Coś kliknęło i wskoczyło na swoje miejsce, a cała historia napisała się praktycznie sama :) Co prawda „Koło” nie znalazło się w gronie zwycięskich prac, ale dzięki temu mogłam popracować nad tekstem.

5. Czas pisania książki?

Historia powstała w niecałe dwa miesiące, ale sporo czasu zajęło dopracowywanie i redagowanie.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Bardzo lubię Zośkę, jest naprawdę bardzo pomysłowa i odważna. W dodatku ma naprawdę ciekawą pracę i nie boi się pokonywać własnych słabości.

7. Pierwszy czytelnik?

Sandra Biel – moja beta readerka :) i kumpela od obgadywania pomysłów.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Oczywiście! Miałam obawy, że książka okaże się klapą. Myślę, że każdy autor boi się, jak jego dzieło zostanie odebrane. Jednak wiem, że „Koło” jest świetną historią, dlatego znajdzie swoich zwolenników.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Według mnie jest bardzo udany. Książka cieszy się dużym zainteresowaniem i zebrała już sporo pozytywnych opinii.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Jeszcze nie, ale jestem pewna, że tak będzie. Na razie jest za wcześnie, aby o tym mówić, ale jestem dobrej myśli.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger