piątek, lutego 15, 2019

Autorzy o zwierzętach - Sylwia Trojanowska



Sylwia TrojanowskaPisarka, trener biznesu i coach. Zakochana w Szczecinie, muzyce filmowej oraz Italii. Razem z mężem i synem mieszka w otulinie Puszczy Bukowej w Szczecinie.

Jest autorką powieści obyczajowych oraz sztuk teatralnych.
W swojej twórczości stara się zarażać optymizmem i pozytywnym spojrzeniem na to, co przynosi życie.



Fot. Łukasz Wit



1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?

W żadnym wypadku! Kocham zwierzęta i uważam, że świat bez zwierząt byłby smutny i pozbawiony wielu barw.

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Dwa chomiki i kanarka w dzieciństwie oraz cudowną, najmądrzejszą w świecie suczkę owczarka niemieckiego w dorosłym życiu.




3. Zwierzę jest dla mnie… 

przyjacielem i nauczycielem.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Nieważne, czy ją mają, czy też nie. Ważne, że czują, że myślą i że są tuż obok nas, dodając emocji i ciepła naszemu światu.  


5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Wykonują fantastyczną robotę!

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Szczęśliwie, nigdy w takiej sytuacji się nie znalazłam, ale znając siebie, zareagowałabym szybko i zdecydowanie.

7. Pani ulubione zwierzę to?

Pies, pies i jeszcze raz pies!




8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Każde.

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Na 1000% tak!

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Wydaje mi się, że kot. A to pewnie dlatego, że uwielbiam kocie zdjęcia. Poza tym moje doświadczenia w robieniu psich zdjęć są takie, że trudno im zrobić.




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger