piątek, maja 26, 2017

Premiera audiobooka "Perła. Afrykański przypadek księdza Grosera"



PREMIERA: 26.05.2017





Perła. Afrykański przypadek księdza Grosera

Autor: Jan Grzegorczyk
Czyta: Wojciech Żołądkowicz
Czas trwania: 12:23:00

Wydawca: Zysk i S-ka, Storybox.pl
29,90 zł brutto

Niniejszy audiobook to piąta część cyklu.
Rok 2005. Papieżem jest Benedykt XVI. Groser po miesięcznym pobycie w szpitalu – gdzie znalazł się w wyniku brutalnego napadu – wraca na parafię Pierwszych Chrześcijan. Jedni traktują go jako współczesne wcielenie Padre Pio, inni uważają go za ks. Jerzego, który przeżył. Spotkanie ze słynnym podróżnikiem owocuje nieoczekiwaną propozycją wyjazdu do Afryki...


Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż mój blog Czytaninka objął patronatem internetowym powyższy audiobook.

1 komentarz:

  1. Gratulacje, to zawsze cieszy. :) jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z cyklem, ale może uda mi się w te wakacje to nadrobić. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger